jueves, 21 de octubre de 2010

Benvinguts al meu primer blog!!!

Molt bones a totes i tots!

Em presento,
Sóc Xarly, un noi de 25 anys nascut a Barcelona, però he passat la major part de la meva vida a l'Empordà. Les meves inqüietuts en el camp de les arts gràfiques han fet que donara el pas per a crear aquest blog, anomenat X.A.G. (xarly arts gràfiques).
Des de petit sempre m'ha agradat dibuixar a mà alçada i fa poc, un any aproximadament , he descobert alguna de les possibilitats que ens dona les noves tecnologies, fent servir una tableta digital amb l'ajuda dels programes d'Adobe Photoshop i Illustrator (sense fer publicitat jejeje).

Un dels meus grans referents són Matt Groening (the Simpsons & Futurama), Gilbert Shelton (Els Fabulosos Freak Brothers i Peter Bagge (Odio)) però a casa nostra també tinc algun com per exemple Carlos Azagra (creador del PGB i els entranyables Pedro Pico & Pico Vena) i més a prop de casa meva, Miquel Llenas, creador del "es nàufreg de l'illa".

Sense allargar-me gaire més... m'agradaría donar-vos la benvinguda al meu primer blog on podreu trobar tots els treballs que he realitzat. M'encantaria poder rebre les vostres crítiques i suggerències.
Haureu de perdonar-me les mil i una errades ortogràfiques i el meu escàs estil narratori.

Atentament
                                                                                                    Xarly'2010

No hay comentarios:

Publicar un comentario